ابازاریابی چریکی یک مفهوم بازاریابی که اگر جستحوی کوتاهی در این باره بکنید محتواهای عجیب و خلاقی از شرکت های بزرگ می بینید ، اما آقای جی کنراد لوینسون اون رو راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی می دونه. گر کسب و کاری دارید و نیاز به فروش دارید چند دقیقه به خوندن این پست اختصاص بدین و اون رو برای کسانی که بهش نیازدارند ارسال کنید.
همینطور اگر در مورد بازاریابی چریکی تجربه ای دارید برام کامنت کنید تا باهم بیشتر یاد بگیریم.
من سال ها است بعنوان یک خویش فرما در مقیاس بسیار کوچیک فعالیت های اقتصادی متعددی رو شروع کردم و بسیاری از اون ها رو رها کردم. اما برای سال های متمادی فعالیت در بهبود یا بعنوان بخشی از زنجیره ارزش محصول زرشک بیدانه قرمز ایرانی، بخشی از زندگی من بوده.
به جرات می تونم اعتراف کنم که در این سال ها توفیق قابل توجهی کسب نکردم، منظورم در حوزه بازاریابی و کسب درآمد متناسب با سطح تلاش و کوششیه که انجام دادم.
با دانشی که اخیرا در حال کسب مهارت در اون حوزه هستم، که اون رو حلقه مفقوده در موفقیت کسب و کارها در شهرهای کوچک و شرکت های کوچک و متوسط می دونم و اون چیزی نیست جز بازاریابی. مهارتی نرم که در منابع متعدد از اون بعنوان یک هنر هم یاد می کنند.
برای خیلی از متخصصین شنیدن بازاریابی نام کاتلر رو براشون تصویر می کنه، من خوندن کتاب مدیریت بازاریابی آقای کاتلر رو شروع کردم و اونچه فهمیدم این بود که بهتره بعنوان اولین منبع مطالعاتی سراغ این کتاب نرید.
قبلا کتاب های زرد و کتاب های خوبی هم در این مورد خونده بودم، اما چیزی که در همه کتاب ها مشهوده و مثال هایی که زده میشه از صنایع بزرگ و انترپرایز ها است که بودجه های بازاریابی چند ده میلیون دلاری دارند و با تیم های برجسته ای در سراسر دنیا کار می کنن.
خوندن این تجربه ها و بررسی این نمونه ها می تونه بینش های ارزشمندی رو به ما بده، اما به نظر من نمی تونه برای ما مسیر درستی رو ترسیم کنه.
اما بخاطر آشنایی با یک استاد ارجمند، عادل طالبی عزیز و اصرار ایشون برای مراجعه به منابع مناسب، من شروع به خوندن کتاب بازاریابی چریکی اثر جی کنراد لوینسون کردم که توسط نشر سیته منتشر شده.

بازاریابی چریکی
این کتاب جذابیت ظاهری بالایی نداره، اما محتوای اون برای کسب و کارهای کوچکی مثل من که سال ها است بدون بازاریابی مناسب، انتظار معجزه دارن و منتظرن موفقیت خود بخود از راه برسه توصیه میشه.
بایداز عادل طالبی عزیز تشکر کنم که بخاطر دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ایشون دارم تغییراتی رو حس می کنم که تا الان شاهدش نبودم. من هنوز ابتدای دوره هستم اما برام مسلم شده که داشتن یک مربی حرفه ای در مسیر موفقیت چقدر مهمه.

من برای فروش محصولات و خدمات خودم که در دو حوزه مختلف هست دارم از آموزه های این کتاب استفاده می کنم و تا صفحه ۹۵ کتاب که خوندم ایده های بسیار خوبی برای بازاریابی به ذهنم رسیده.

دمنوش زرشکی پرشینوش که اولین دمنوش طبیعی بر پایه میوه خشک زرشک هست رو بعد از سال ها تلاش توسعه دادم و شما می تونید برای خرید به فروشگاه پرشینوش تو همین سایت سر بزنید.


البته نمی خوام نقش سایر عوامل رو در نظر نگیرم، اما یک مربی خوب در فراهم شدن شانس موفقیت هم اثرگذاره.
من یک لینک همکاری در فروش برای دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ دارم که اگر شما از اون برای دسترسی به دوره استفاده کنید، برای من می تونه مزایای متعددی فراهم کنه، ازجمله افزایش دسترسی من به منابع آموزشی و هدایای جذاب و غافلگیرانه آکادمی منظم.
اگر کسب و کاری دارید و نیاز به فروش محصول یا خدمتتون دارید هرچه زودتر این مسیر رو آغاز کنید.

دمنوش زرشکی پرشینوش

برای خرید پرشینوش زرشکی به فروشگاه پرشینوش سر بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *